Παίρνουμε τους δρόμους, παρατηρούμε, ψάχνουμε, γράφουμε...

Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013

10.000 ευρώ κόστισε το "ευρηματικό" λογότυπο του ΕΟΤ

Και ναι αυτό είναι το λογότυπο της καμπάνιας του ΕΟΤ, που κόστισε 10.000 ευρώ! Εντάξει, πρέπει να το παραδεχθούμε πρόκειται για κομψοτέχνημα, τ΄αξίζει τα λεφτά του.... Τόσο ιδιαίτερο, πολύπλοκο, ευφάνταστο και εντυπωσιακό λογότυπο δεν αξίζει ευρώ λιγότερο.


Το εν λόγω λογότυπο, παρουσιάστηκε από την υπουργό τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, στο πλαίσιο της επικοινωνιακής στρατηγικής του ελληνικού τουρισμού, που οργάνωσε ο ΕΟΤ στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού.
Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη

Το σύνθημα "Greece: All Time Classic" παραπέμπει στην αίγλη των κλασσικών αξιών της Ελλάδας, αλλά και στη διαχρονικότητα του προορισμού.

Όπως πολύ εύστοχα σχολιάσθηκε από αναγνώστη (Δημήτρης Γ.) του site aienaristeyein.com

"Αυτό είναι το νέο λογότυπο του ΕΟΤ για την προώθηση της Ελλάδος. Κόστισε 10.000 ευρώ !!! Πιστεύω ότι τον έκλεψαν τον γραφίστα. Είναι ένα κομψοτέχνημα που αξίζει πολλαπλάσια. Καταρχήν, είναι μαγικό πως σκέφτηκε, ο μπαγάσας, να βάλει λευκά γράμματα σε γαλάζιο φόντο σε ένα λογότυπο για την Ελλάδα. Έχει χρησιμοποιήσει όχι μια αλλά δυο γραμματοσειρές παρακαλώ, και σα να μην έφτανε αυτό έχει καταφέρει αριστουργηματικά να στοιχήσει τέλεια στα δεξιά το all time classic. Άσε που δεν έχει και κανένα ορθογραφικό λάθος. Προσκυνώ στο μεγαλείο του.. ΕΥΓΕ !".

Όπως ειπώθηκε, το σύνθημα “Greece: All Time Classic”, που παραπέμπει στην αίγλη των κλασικών αξιών της Ελλάδας, αλλά και στη διαχρονικότητα του προορισμού, θα είναι η κεντρική συνιστώσα της νέας επικοινωνιακής στρατηγικής του Ελληνικού Τουρισμού. - See more at: http://www.inthevip.gr/72134/neo-logotypo-eot-kostise-10000-euros/#sthash.9Ctc5AG6.dpuf
Όπως ειπώθηκε, το σύνθημα “Greece: All Time Classic”, που παραπέμπει στην αίγλη των κλασικών αξιών της Ελλάδας, αλλά και στη διαχρονικότητα του προορισμού, θα είναι η κεντρική συνιστώσα της νέας επικοινωνιακής στρατηγικής του Ελληνικού Τουρισμού. - See more at: http://www.inthevip.gr/72134/neo-logotypo-eot-kostise-10000-euros/#sthash.9Ctc5AG6.dpuf

Όπως ειπώθηκε, το σύνθημα “Greece: All Time Classic”, που παραπέμπει στην αίγλη των κλασικών αξιών της Ελλάδας, αλλά και στη διαχρονικότητα του προορισμού, θα είναι η κεντρική συνιστώσα της νέας επικοινωνιακής στρατηγικής του Ελληνικού Τουρισμού. - See more at: http://www.inthevip.gr/72134/neo-logotypo-eot-kostise-10000-euros/#sthash.9Ctc5AG6.dpuf
Όπως ειπώθηκε, το σύνθημα “Greece: All Time Classic”, που παραπέμπει στην αίγλη των κλασικών αξιών της Ελλάδας, αλλά και στη διαχρονικότητα του προορισμού, θα είναι η κεντρική συνιστώσα της νέας επικοινωνιακής στρατηγικής του Ελληνικού Τουρισμού. - See more at: http://www.inthevip.gr/72134/neo-logotypo-eot-kostise-10000-euros/#sthash.9Ctc5AG6.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου